بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بزرگ بودن و بزرگی کردن در گفتار نیست،عمل باید کرد!

این روزها در بین پیشکسوتان قرمزپوشان پایتخت صحبتهای رد و بدل و شایعاتی مطرح میشود که درصورت حقیقت داشتن آنها بایدبخاطر اینکه طرفدار این ورزش  جذاب شدیم اظهار پشیمانی کنیم و رسما ناپاکی در فوتبال ایران را اعلام کنیم.
چند روزیست که بین پیشکوستان پرسپولیس حرفهای رد و بدل میشود که حتی بیان آنها هم جالب به نظر نمی رسد چه برسد به اینکه بخواهیم در رسانه ها به آنها پرداخته شود و یا مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد!

اما در لابه لای این جدل های رسانه ای،بهروز رهبری فر موضوعی را مطرح کرده که در صورت عدم اثبات آن ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه گردد .این پیشکوت پرسپولیسی عنوان کرده در زمانی که عضو تیم استیل آذین بوده متوجه زد و بندهای از سوی مالک و مدیران این تیم  که علی پروین نیز آنها را همراهی می کرده،شده و با مطرح کردن خریدن بازیکنان و داوران از آنها انتقادات تندی در رسانه ها کرده است.
چندی قبل نیز مهدی مهدوی کیا با مطرح کردن مبلغ قراردادی که با تیم هامبورگ آلمان بسته بود و واریز آن پول هنگفت به حساب علی پروین،مدعی آن شده بود که علی پروین کل درصدی که از قراردادش با این تیم آلمانی به باشگاه پرسپولیس می رسیده را برداشت کرده و آنرا اختیارمسئولان وقت این باشگاه تهرانی قرار نداده است!
اینکه در مورد این باشگاه بزرگ و اسطوره ای چون پروین بخواهیم به قضاوت بنشینیم کار درستی نکرده ایم و باید این کار را که حتما باید با تحقیقات و بررسی های دقیق صورت بگیرد را به عهده اصحاب رسانه و کارشناسان امرقرار دهیم.منتهی فقط در این خصوص باید مقایسه ای صورت بگیرد بین شایعاتی که در مورد امیر قلعه نویی و اتهاماتی که از سوی برخی تماشاگران پرسپولیس و بعضا استقلالی در طی این چند سالی که قلعه نویی به موفقیتهای بسیاری دست پیدا کرده داشته باشیم.وقتی امیر قلعه نویی را با این همه افتخار و عنوان زد و بند باز و مافیایی می دانند در حالی که حتی یک مورد نیز نتوانسته اند به اثبالت برسانند،پس در مورد علی پروین و شایعاتی که به صراحت در رسانه ها از دو بازیکن سابق پرسپولیس مطرح شده چه عکس العملی باید داشته باشند.وقتی تیم فوتسال پرسپولیس تبانی اش به اثبات می رسد،چرا روزنامه منتسب به این باشگاه قهرمانی استقلال را شرم آور می داند!وقتی می گویند خدا جای حق نشسته و اگر به کسی بخواهد عزت بدهد،عالم و آدم هم نمی توانند ذره ای از این عزت الهی را کم کنند و یا به آن خدشه ای وارد کند!
پس به این دوستان رسانه ای در روزنامه پیروزی یادآوری می کنیم که اگر قراراست به ناپاکی های فوتبال بپردازند و با آن مبارزه کنند،ابتدا یک سری به باشگاه محبوب خود بزنند و به مواردی که فعلا مطرح شده و اتفاقا مربوط به پرسپولیسی ها می باشند،بیشتر بپردازند و  اینقدر مرغ همسایه را غاز ندانند!

تلنگر:قابل توجه آقای رویانیان که این روزها دائما از بزرگی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دم می زند و سعی می کند به فوتبالدوستان القا کند که موسپیدان این باشگاه خیلی بزرگتر و مهمتر از دیگر پیشکسوتان باشگاههای دیگر می باشند،لطفا روی این صحبتهای بازیکنان قدیمی خود یک مقدار تمرکز کند و آنوقت کفتر بازها،زد و بند گران،تبانی کنندگان باشگاه خود را ارحجتر و بزرگتر از دیگران بدانند! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 2 / 1392برچسب:باشگاه پرسپولیس,مافیای فوتبال,پیشکسوتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com